Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 25 mei 2007

Slecht nieuws - lymfeklierkanker!!!

Lieve allemaal...ik hou het kort nu. We zijn net thuis en proberen mijn vader en anderen te bereiken.
Hou je vast - de uitslag is heel ernstig. Ik heb een vorm van lymfklierkanker die al in een groot gebied van mijn lichaam zit, en het is te groot om operatief te verwijderen.
Het is een kwaadaardige vorm van kanker, en a.s. dinsdag moet ik naar de gipskamer om een gipskorset aan te laten meten. Mijn wervels zullen broos worden door de bestralingen en chemo-kuren en daarom moet ik een gipskorset gaan dragen. Direct daarna heb ik een afspraak bij de hematoloog en woensdag moet er een CT-scan gemaakt worden.

Het is dus goed fout! Annemarie en ik zijn nu thuis, willen dit nieuws even in alle rust verwerken.
Maar ik kan jullie nu al aangeven dat ik ongelooflijk hard ga knokken om zoveel als mogelijk uit dit leven te halen wat er nog in zit voor me!

Dinsdag meer!
Dank je wel allemaal.
Liefs en liefs, en nog meer liefs
Anita en Annemarie

21 opmerkingen:

zo intens...... zei

Lieve schat, lees net je smsje, weet niet wat ik zeggen moet. Tranen lopen over mijn wangen en kan alleen maar denken wat is het leven gemeen. Hou van je en vecht met jullie mee!

Heel veel sterkte en kracht, ik zou je even willen vasthouden, tegen mij aanhouden, even niets zeggen......

Tineke

Anoniem zei

Een oneerlijke strijd..... Waar mogelijk vecht ik met je mee.

Succes!

Anoniem zei

Anita en Annemarie,

Ik weet niet wat ik zeggen moet, maar in ieder geval wat is dit toch gemeen en oneerlijk.
Heel veel sterkte gewenst van mij.

Elly

Anoniem zei

Lieve Anita,

Liefde overwint de zwaarste storm in het leven. Met zoveel liefde om jullie heen, komen jullie zonder twijfel deze strijd te boven.

Wij vechten met jullie mee,
Sarah, Rene en Zoe xxx

Anoniem zei

Lieve Anita,

Het is zo onwerkelijk, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ook ik vecht graag met jullie mee, en wens jullie alles toe om dit te mogen overwinnen.

Kuzzz
Jolanda

Anoniem zei

Lieve Anita & Annemarie,

Ik had zo gehoopt op..... dit is niet eerlijk!!
Wat een verdriet.Woorden schieten te kort. Samen lachen maar nu ook samen huilen.
In gedachten zijn wij bij jullie.
Dikke kus Bart & Trudy

Anoniem zei

Lieve Anita,

Ik ken je als een sterke vrouw vandaar dat ik denk je deze strijd zult gaan winnen. Ik bid voor je.

Klaas

Anoniem zei

Anita


Ik heb net via Marion de url van je weblog gekregen. Ik ben erg geschrokken van de berichten. Ik wens je erg veel sterkte, kracht en vooral veel beterschap en genezing.

Hans Jansen

Anoniem zei

Lieve lieve Anita,

Ik weet niet wat ik lees. Krijg van collega's jouw Log door en ben enorm geschokt. Dit is niet eerlijk!
Niemand verdient dit en zeker jij niet!!
Ik zou je willen helpen met je strijd, maar dat kan helaas niet. Ik weet dat je sterk bent, heeel sterk en dat zal je ook laten zien. Natuurlijk gesteund door je familie en al je vrienden die allemaal veel van je houden.
Lieve schat heel veel sterkt de komende periode, ook voor Annemarie en de kinderen.

Dikke knuffel en kus!

Henny A.

Unknown zei

Lieve Anita en Annemarie en fam, allemaal zo oneerlijk en moeilijk.. kan verder niets zeggen op dit moment... heeeeeel veel, ontzettend veel sterkte en moed toegewenst.

Knuffel,
Arifa

Like zei

Lieve Anita,

Ik wil jou en je gezin alle sterkte en kracht toewensen die je maar nodig hebt.
Mijn gedachten en gebeden zijn bij jullie.

Liefs, Like C.

Anoniem zei

lieve Anita en Annemarie en de meiden,

wat is het leven gemeen
wat is het leven oneerlijk,
geschokt door het bericht weet ik eigenlijk niet wat te zeggen, alleen dat wij aan jullie denken en je heel veel kracht willen geven om dit gevecht aan te gaan en om dit gevecht te winnen,

dikke knuffel voor jullie allemaal
Erik Leonie en Jordy kreeft

Anoniem zei

Lieve Anita en Annemarie,

Machteloos sta ik, ook Hans en ik zijn kapot van dit nieuws. Ik moet mijn tranen in bedwang houden.
Ik hoop ondanks het feit dat het heel moeilijk gaat worden dat jullie blijven vechten geef niet op alsjeblieft.........
We staan dag en nacht voor jullie klaar en vechten met jullie mee.

liefs Wilma en Hans

Unknown zei

Lieve Anita,

Er hangt even een zwarte wolk boven je leven maar geef de moed niet op!
Je bent een fantastisch mens.
Er zal zeker weer wat licht in je leven komen.

Ik denk aan je!

dikke knuffel,
Moena

Anoniem zei

lieve Aniet
kom net terug van je vader,zwaar en moeilijk hoor.
maar mijn hart vond dit te doen, we hebben samen gehuild,ach die man.
maar we hadden elkaar al aan de lijn. wat een moeilijke weg. maar knokken hoor?
Wij willen je alle sterkte toewensen de komende dagen.
liefs Jan en Jantje

Anoniem zei

Lieve Anita en Annemarie!

ik kreeg vandaag en wel heel schokkend smsje en zit nu met tranen je weblog te lezen.
Ik wil jullie heel veel moed en sterkte wensen en dat je maar gauw weer mag opknappen want dit verdiend niemand zeker niet zo'n schat als jij! Houd moed en blijf positief in het leven staan, al wordt het je wel heel erg moeilijk gemaakt. Jullie zijn twee sterke mensen met bijzonder veel kracht en liefde!

Heel veel liefs en tot gauw,
Amanda

Anoniem zei

Hoi lief en mooi mens,

Wat een vreselijk rotnieuws zeg! Ben er helemaal door lam geslagen.

Ik wens jou en je vele dierbaren heel veel sterkte, kracht en liefs toe.
Leef met jullie mee.

Anoniem zei

Aniet...Annemarie en kids,

Ook hier een zeer verslagen iemand, waarbij de ene na de andere vraag oprijst....Waarom, zo'n fantastisch mens dit moet overkomen...is wel de meest pijnlijke van allemaal!!!
Ik bid met de rest mee....

Sterkte....en blijf strijdbaar

Andre

janknip zei

Kanjer, ondanks dat we elkaar vanmiddag hebben gesproken wil ik via deze log nog iets van ons laten horen.
Heb vanavond het slechte bericht aan Gerda verteld. We zijn er kapot van! Maar blijf voor je knokken en vechten.
We leven met jullie mee Gerda,Jan,Marc en Lisanne

Anoniem zei

Lieve Anita,

Maak gebruik van die ronde schouders.
Jullie zijn de sterkste!!
Wij leven met jullie mee.

X Ilse en Tommie

Anoniem zei

Lieve Anita,

Wat een vervelend nieuws zeg. Hoe oneerlijk kan het leven zijn. Ik wens jou en je dierbaren heel veel
sterkte en moed toe in deze moeilijke tijd.

Ik leef met je/jullie mee.

Marcel H.