Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




dinsdag 22 juni 2010

Glimlach...

'Kom je iemand tegen zonder glimlach, geef hem er dan een van jou' zo zegt de Coachkalender van Marijke Lingsma...en kijk maar eens wat een effect dit genereert!
En zomaar zit ik om twee over vier op dinsdagmiddag op mijn kleine eigen kantoortje. Lekker te zijn, eventjes te landen, na veel indrukken van vandaag! En indrukken doe ik op, bij mijn klanten, of opdrachtgevers, maar ook onderweg. Ik geniet altijd van mooi weer op de weg, dan zie je hele andere auto's, mooie open cabrio's, met leuke meneren en mevrouwen erin. Mensen die vrolijk kijken, die lekker bruin zijn, levensgenieters....heerlijk gewoon! Ik hou zo van deze tijd van het jaar...dan mag het allemaal een beetje losser, en bloter en opener...heerlijk!!

Ik heb zo nog een afspraak, met mijn eigen vrouw, een glas rose op ons terras! Ik kijk er nu al naar uit...en ik hoop dat jullie net zo genieten van de zon, van dit mooie weer als ik!
Dag, Anita

Geen opmerkingen: