Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




vrijdag 20 juli 2012

Nog even...

De afgelopen week sprak ik veel mensen, collega's en weet je waar ik achter ben gekomen.....dat we zo ongelooflijk veel delen met elkaar. Emoties, verbinding, pijn soms zelfs, maar dat er een prachtige band is ontstaan en die band heet Yarden. Yarden staat voor 'vlinderachtige' mooi he...een naam voor een uitvaartorganisatie. Een vlinder als symbool en ik, ik mag daar zomaar met prachtige mensen om mij heen, iets geweldigs neerzetten. Gisteren was ik in een Hospice en hoe gaaf zou het niet zijn, als wij de vrijwilligers in en van het Hospice in Haarlem, Heemstede mogen trainen, mogen begeleiden naar nog meer liefdevolle zorg voor terminaal zieke mensen. Ach als dat toch mijn roeping is, dan is toch alles goed...dan vlinderen wij nog even door met elkaar. Voor jou, voor jou en voor jou, om ervoor te zorgen dat ieders einde, prachtig zal zijn. Intens en vanuit verbondenheid verzorgd...wij, van Cluster West, wij willen dat. En wij, met elkaar kunnen dat...dus bel gerust naar Yarden...naar mijn Yarden...en wij zorgen voor jou, voor jouw dierbare...met mijn mensen. Hoe mooi toch...en dit alles komt door die collega's. Die ene die mij mailt en zegt 'kwaliteit, een 9+ is net als die geweldige fles wijn, waarvan je hoog gespannen verwachtigen hebt, en dan wordt zelfs die verwachting nog overtroffen...dat is een 9+ en dat is, wat wij doen...' en als je met mensen met dit gedachtengoed mag zijn, mag werken, ach wat wil je dan nog meer....dank jullie wel, dank je wel lieve collega's van Cluster West. Ik ben zomaar blij...stil en blij...Anita

Geen opmerkingen: