Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 13 maart 2008

En vanaf morgen, staat dit op de site www.boekscout.nl.....met foto's erbij...

Boekscout.nl presenteert met trots:
Anita van LoonKanker, ongeloof, oneerlijk, onmacht.
Het ene moment sta je volop in het leven. En dan opeens krijg je te horen dat je kanker hebt. Je gelooft het niet. Het is oneerlijk en je bent machteloos. Een medisch circus begint. Dit boek gaat over het proces dat je doormaakt, met je partner, je familie, je vrienden en collega's maar vooral met jezelf. Maar ook over de wil om te overleven, de overweldigende steun die je ervaart. En ondanks al die steun voel je je soms zo vreselijk eenzaam. Een zorgeloos leven lijkt voor altijd voorbij.
Anita van Loon:
"Ik ben 48 jaar jong en getrouwd met Annemarie Smitshuysen (kunstenaar). In co-ouderschap zijn wij verantwoordelijk voor de twee dochters van Annemarie; Rosanne en Florine. Onderwerpen die mij boeien zijn: wijn, culinair genieten, literatuur, theater, kunst, fietsen en reizen. Ik beschrijf in mijn boek het proces wat je doormaakt als je zomaar opeens kanker krijgt. De enorme impact die dit heeft op mijzelf en iedereen om mij heen."

1 opmerking:

Anoniem zei

lieve Aniet en Annemarie,

de tranen lopen weer over mijn wangen. Net zoals een jaar geleden toen ik Den Haag uitreed richting Friesland en ik het smsje van Aniet kreeg dat het niet goed was.

Maar nu zijn het tranen van opluchting en intense blijdschap. Want het is goed met onze Aniet!!

Samen zijn jullie de strijd aangegaan en jullie hebben gewonnen.

Lieve vriendinnen, wat een heerlijk nieuws! We mogen nog lang van jullie genieten.

liefs, Eveline