Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 13 maart 2008

Uitnodiging....feestje om te vieren dat.....

Lieve mensen...

Annemarie en ik willen jullie, al onze vrienden, bekenden en al die mensen die ons hebben bijgestaan uitnodigen om op vrijdag 28 maart a.s. vanaf een uur of acht in de avond een borrel te komen drinken bij ons. Het wordt simpel en vooral gezellig, we halen ongelooflijk veel wijn in huis, ik weet niet of we glazen genoeg hebben, maar jullie zijn allemaal welkom.....we hebben wijn, bier en fris en nootjes, meer niet..het geld is op...maar gezellig wordt het zeker...en ik hoop dat er ongelooflijk veel mensen komen om te toasten, te swingen, stil te staan bij alle kansen die we nu hebben met elkaar...de wereld ligt aan onze voeten...
dit is de enige uitnodiging die we versturen, dus we hopen dat jullie met elkaar komen...neem vooral geen kadootjes mee, daar gaat het niet om, kom gewoon om even samen met ons stil te staan bij die giga tumor die we verslagen hebben....
dag, tot de 28e vanaf een uur of 8 in de avond, kinderen alles en iedereen is welkom...
Liefs
Anita en Annemarie.....

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje, Aniet...wat een geweldig nieuws!!! Je hebt gevochten als een leeuwin en zie hier het resultaat. Voor nu vast een fantastisch weekend en we zien elkaar snel!

Liefs,
Nikki

Anoniem zei

Lieve Anita en Annemarie,

Wat een geweldig nieuws.
Super hoor.

Liefs
Elly

Anoniem zei

Anita en Annemarie,

Ik ben zo gelukkig voor jullie....
Ik wist het altijd. Wie is capabel om tumor te verslagen, dan ben jij het wel!

Hou van jou ...
En we komen zeker (ja hij komt ook)om to Toasten.
Dikke kus ...

Gabija

Anoniem zei

Anita, Annemarie, Rosanne en Florine.

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws, dat is zeker een rede tot een feestje, wat een opsteker.
Ga zo direct je boek bestellen.
Wat een fantastische week is dit !!!

Carla

Anoniem zei

Hallo Anita,

Ben jij de Anita van Loon die ik heb leren kennen bij Uitgeverij van Keulen.
Je foto duikt steeds ergens op bij mij als ik weer eens ga verhuizen.
En ook denk ik vaak aan je.Heb Brenda Meijer ook weer ontmoet toen ik terug kwam in nederland.
Ik lees dat je het slecht hebt gehad maar dat het weer beter met je gaat.Hoe ik bij je terecht kom is via de site van je boek.

Hoe ik aan je

Anoniem zei

Hoi Anita,

Sorry ik ben vergeten mijn naam te vermelden Hedda van Hek Tel 06-21540669

dikke kus

Anoniem zei

Hi Anita,
Net terug uit de Ardennen, eerst even kijken hoe de uitslag was. Geweldig goed nieuws dat is zeker een feestje waard!!
Tot gauw Trudy

Anoniem zei

Lieve Anita,

Luctor et Emergo!!!
Gefeliciteerd meisjes.Nu maar gaan genieten samen.
Liefs Ton en Jannie
Amsterdam

janknip zei

Ga voor de speciale avond een 70s mix voor je maken. Dit moet gevierd gaan worden.

Gr. Jan