Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 13 maart 2008

Tarara....de uitslag!!!

Lieve allemaal!
En nu dan eindelijk het verlossende telefoontje...hij belde mij terug, want hij was nog niet klaar om vier uur...brrrr spannend. En na intensief beraad met alle deskundigen aan tafel heeft men Anita van Loon nogmaals bestudeerd. De eerste MRI tot en met de laatste MRI en men gaat er van uit dat er slechts nog littekenweefsel zit...en dat de rugklachten nu voortkomen uit de zware behandelingen die ik heb gehad. En dat deze pijn langzaam aan zal slijten.
Dokter Willemze gaf aan dat ik echt een kanjer van een tumor heb gehad, en dat er niet zoveel meer van over is. Dat de behandelingen die ik heb gehad, veel, zwaar en intensief zijn en dat dit veel kapot heeft gemaakt in mijn lijf. En dat hier de rugpijn, stijfheid, zwakke botten uit zijn voorgekomen. Indien ik last blijf houden van uitvalsverschijnselen mag ik hem bellen en zal de neuroloog mij nog nader onderzoeken.
En verder ben ik...jawel voor nu uitbehandeld! Hij gebruikt het woord remissie niet, maar voorlopig houden ze me streng onder controle en ik moet alert zijn! Maar er hoeft niets te volgen voorlopig....een petscan zal worden gemaakt over een maand of twee. Dit is het meest optimale op scan-gebied en hier licht iedere afwijking direct op. Dit is voor alle zekerheid iets wat hij wil doen over ca. twee maanden, zodat dan ook de volledige uitwerking van de bestralingen hierin kan worden meegenomen.
Dus lieve mensen, goed nieuws gewoon. Nu kunnen we echt langzaam aan gaan opbouwen. Zo belt de arboarts mij terug en gaan we stap voor stap weer terug op de ladder in dit leven...Anita van Loon komt terug. Op allerlei gebied gaan jullie van mij horen....
mooi he, en morgen komt mijn boek uit, dat is de eerste stap! Morgen bezoek ik Arinso en waag het niet me nog als een zieke te behandelen, we gaan gewoon aan de slag, hoe ingewikkeld een opdracht ook kan zijn!!!
En jullie allemaal bedankt voor smsjes, mailtjes, berichtjes, kaartjes, bloemetjes, en liefde die ik vandaag weer heb mogen voelen en ervaren...jullie zijn werkelijk geweldig! Zonder Annemarie, zonder jullie steun had ik het niet gered...en nu lekker de hort op! Een wijntje drinken op onze toekomst....
dag, dikke kus, ik blijf jullie informeren via mijn weblog...zodat jullie dicht bij me kunnen blijven en ik mag altijd dokter Willemze bellen, ongeacht hoe vaak....veilig gevoel toch???

Liefs
Aniet

1 opmerking:

Anoniem zei

WOUW super
heb er geen woorden voor wat een goed bericht is dat, ongelofelijk,geweldig super.
een en al feest super!
ga er lekker van genieten wij drinken er een wijntje op hoor Anita en annemarie en de meiden natuurlijk

dikke knuffel
Erik Leonie Jordy en Wesley kreeft