Een nieuw begin...in een nieuw jasje....


Leef! En geniet van het nu....en realiseer je wat een rijkdom dit is...zomaar mogen leven....




donderdag 13 maart 2008

Spannend dagje....

Goedemorgen allemaal...na een wandeling naar het dorp, waar ik bij Suzie een bos prachtige oranje rozen kreeg ben ik weer thuis. Op de weg terug kreeg ik last van mijn been, alsof de kracht eruit was...ik liep als een oude dame...en gelijk denk je weer 'wat is dit nu weer...' heeft het mijn rug, mijn wervel te maken, of....ik heb er werkelijk schoon genoeg van, om steeds weer iets te voelen...
Vanmiddag heb ik contact met professor Willemze en zal ik dit ook maar weer melden. Om vier uur en daarna schrijf ik weer op mijn weblog, zodat iedereen dezelfde informatie heeft...
het is mooi weer, ik doe de deuren naar het terras open en laat 'buiten' weer binnen komen...
Annemarie is aan het werk, ik liep zojuist langs Mas O Menos en gluurde even naar binnen, wordt erg mooi, en het wordt nog mooier met al die mooie doeken van Annemarie aan de muur...geweldig! Volgende week vrijdag...
Vanavond gaan we naar Schutter Wijnservice in de Balistraat in Den Haag, een italiaanse avond en alvast wat praten over 18 en 19 april a.s. de grote Wine en Art bijeenkomst....ik heb er zoveel zin in...
Nu ga ik maar even iets heel anders doen, want het duurt nog zolang voordat het vier uur is...
Dag,
Anita

Geen opmerkingen: